9:43 صباحًا الإثنين 20 يناير، 2020

نكت تضحك مره , اجمد نكت فكاهية

من المعروف ان اقوى حاجة في الدنيا الضحك لية اصلا نشيل للدنيا هم و هي ما شية

 

بتساهيل ربنا الضحك كمان فائدة ة كتير جدا جدا زي انه يعتقد بعض الناس انه يساعد المرضى

 

الذين يعانون من امراض مزمنه على النوم الخالي من الالم الارق و على راي المثل الشهير

 

اضحك تضحكلك الدنيا و ابتسم لاشئ يدوم فالضحك يخفف العديد من الاعباء و المتاعب و الضغط

 

فى و قتنا الحالي ذلك اصبحت الضغوط و المشكلات موجوده حوالينا في كل مكان بداية من

 

الشغل لحد الحياة الشخصيه مع الاهل او الاصدقاء او المعارف و سط كل دة يمكن الضحك

 

يخفف علينا عبء اليوم بتاعنا و التوتر اللي بنقابلة في يومنا  حتى و لو كان بصفه مؤقته و يقول

 

بعض الاطباء  ان الضحك فوائد متعددة  في علاج امراض القلب و ليس هكذا فقط فالضحك له

 

فوائد كبار للقلب بشكل عام  فيقول الاطباء ان الضحك يطيل العمر

نكت تضحك مره

اروع نكت فكاهية

نكته تضحك مره

صورة نكت تضحك مره , اجمد نكت فكاهية

 

 

صورة نكت تضحك مره , اجمد نكت فكاهية

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

74 views